شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی دمپایی پلاستیکی استخر مردانه

چه نوع دمپایی پلاستیکی برای پوشیدن در استخرهای سرپوشیده یا روباز مناسب هستند؟ کارخانه های تولیدی دمپایی پلاستیکی استخر از چه نوع مواد اولیه جهت تولید استفاده می کنند؟ خرید مستقیم این محصولات چه مزیت های برای فروشندگان خواهد داشت؟ جهت یافتن پاسخ مناسب این سوالات و امکان سفارش ارزان انواع دمپایی مردانه استخری با ما همراه شوید.کارخانه تولیدی دمپایی پلاستیکی استخر مردانه

چه دمپایی برای پوشیدن در استخر مناسب است؟

چه دمپایی برای پوشیدن در استخر مناسب است؟ یکی از ملزومات ضروری برای رفتن به استخر، دمپایی پلاستیکی مناسب است. در کنار کلیه لوازم شخصی مانند مایو، حوله و … داشتن یک دمپایی استاندارد از نظر بهداشتی و همچنین حفظ ایمنی و سلامت شما امری الزامی است.
نکته اول برای خرید این نوع دمپایی ها توجه به جنس آنها است. بدون شک دمپایی استخری مردانه یا زنانه نباید به هیچ عنوان لیز باشد. برای این منظور مدل های طراحی شده اغلب از جنس پلاستیک منعطف هستند و دارای یک سری سوراخ های ریز در قسمت کف می باشند که از جمع شدن آب در کف پا جلوگیری می کنند.
با توجه به این توضیحات می توان گفت که یک دمپایی استخری مناسب و استاندارد باید مشخصه های زیر را داشته باشد:

  • سایز و اندازه آن استاندارد باشد.
  • از مواد اولیه درجه یک در تولید آن استفاده شده باشد.
  • دمپایی ساده بهتر از مدل های انگشتی است.
  • کفی دمپایی قابل انعطاف باشد و به هیچ عنوان لیز نخورد
  • وزن سبک و قابل حمل داشته باشد.
  • رنگبندی آن متنوع و مناسب استفاده در محیط استخر باشد.

همانطور که می دانید انواع دمپایی استخری مردانه در رنگ های آبی روشن و تیره طراحی می شوند اما امکان خرید رنگ سفید و سورمه ای و مشکی آن نیز در بازار وجود دارد.

خرید مستقیم دمپایی پلاستیکی استخری سوراخ دار

خرید مستقیم دمپایی پلاستیکی استخری سوراخ دار همانطور که اشاره شد دمپایی پلاستیکی سوراخ دار بهترین انتخاب برای استخر رفتن است. برخی مدل ها دارای سوراخ هایی در کف و برخی دیگر بر روی  بدنه جلوی دمپایی هستند که هر کدام از نفوذ آب به داخل و تجمع آن جلوگیری می کنند.
همچنین امکان عبور هوا و جلوگیری از پوسته شدن پوست کف پا نیز از دیگر ویژگی این دمپایی ها است. برخی مدل های جدید نیز ترکیبی از مواد پلاستیکی رنگی و شفاف است که به دمپایی های تلقی معروف هستند.
در نهایت باید گفت که تنوع تولید این محصولات با برندهای ایرانی بسیار زیاد است و انتخاب آنها می تواند بر اساس قیمت، سلیقه شخصی، جنس دمپایی و همچنین برند تولیدی صورت گیرد. گفتنی است که تمامی این موارد به صورت مستقیم بر قیمت خرید و فروش عمده و تکی این محصولات اثر مستقیم دارند.
امروزه خرید و فروش آنلاین انواع دمپایی پلاستیکی به علت وجود مزیت هایی مانند کاهش قیمت ها و امکان مقایسه محصولات تولیدی مختلف در کنار سفارش غیر حضوری روند چشمگیری در بین فعالین بازار دارد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید