شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی زنانه – خرید عمده انواع جدیدترین دمپایی و روفرشی زنانه

دمپایی زنانه

دمپایی زنانه در طرح و رنگ های متنوع از طریق شرکت اسلیپریو عرضه می گردد. دمپایی روفرشی زنانه یکی از پر کاربردترین پوشش های بانوان می باشد. از این رو دقت در خرید برای سلامت پا ضروری می باشد. دمپایی ها در جنس و سبک های متفاوت طراحی و تولید می شود.

انواع دمپایی روفرشی:

  • دمپایی روفرشی پیو: این دمپایی از زیره پیو و رویه چرم مصنوعی تولید می شود. در بعضی از مدل ها کفه طبی کار شده است. طرح و رنگ تولید شده متنوع می باشد. دمپایی پیو قابل شستشو می باشد.
  • دمپایی روفرشی پلاستیکی: این نوع دمپایی از جنس eva و pvc می باشد.رنگ های زیبای این سبک چشمگیر می باشد. طرح متنوع زیادی دارد. شستشوی آسان دارد. برای سطوح لغزنده مناسب می باشد.
دمپایی زنانه

خرید عمده جدید ترین مدل های دمپایی زنانه

دمپایی زنانه در سبک و رنگ وطرح های متنوع در بازار موود می باشد. فروشگاه ها و بنکداران داخل و خارج از کشور می توانند با ما تماس بگیرند. مجموعه به صورت عمده فعالیت دارد. مدل ها در هر لحظه با توجه به نیاز بازار طراحی و تولید می شود. به روز رسانی مدل ها در طرح و رنگ موجب می شود مدل ها تکراری نباشد. به روز رسانی مدل های جدید جذابیت خرید را ایجاد می نماید.

توان تولید کارخانه های ایران

کارخانه های بزرگ دمپای در ایران در شهر قم، تهران و تبریز می باشد. این کارخانه ها توان بالایی در تولید دمپایی و صندل دارند. محصولات کارخانه ها شامل دمپایی طبی، بیمارستانی، پلاستیکی، فانتزی می باشد. با توجه به حجم بالای سفارشات معمولاهر تولیدی یک نوع محصول را تولید می کند. کارخانه های دمپایی ایران از نظر کیفیت به صورت ضعیف و متوسط و یا قوی تولید می نماید. با توجه به سطح در آمد منطقه و یا کشور هدف نوع محصول تولید می شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید