شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صندل پسرانه شیک | قیمت فروش عمده صندل پسرانه رکابدار شیک

صندل پسرانه شیک رکابدار بامزی

صندل پسرانه شیک با کیفیت عالی و قیمت مناسب توسط شرکت اسلیپریو عرضه می شود. صندل پسرانه در فصل گرم و یا در مناطق گرمسیری مورد استفاده می باشد. صندل رکابدار کل پا را پوشش نمی دهد. موجیب تهویه هوای گرم می شود. باعث می شود پا در کفش خشک بماند.

صندل پسرانه رکابدار شیک

وقتی هوا گرم می شود؛ پسرها به لباس و ست های تابستانی روی می آورند. پوشیدن صندل رکابدار شیک در کنار ست لباس تابستانی یک ترکیب جذاب را برای آقا پسرهای خوش پوش ایجاد می کند. پوشیدن صندل رکابدار در مسافرت و یا ساحل دریا انتخاب مناسبی هست. صندل رکابدار به راحتی پا در کفش کمک می کند.

صندل پسرانه شیک بامزی رکابدار

جنس و مشخصات صندل پسرانه شیک بامزی

جنس زیره پیو(pu) و رویه چرم مصنوعی می باشد. کفه صندل طبی و با برجستگی که در کفه طراحی شده است از آناتومی پا محافظت می کند. زیره صندل با رویه و کفه دور دوزی شده است که استحکام صندل را بالا برده است. صندل بامزی در سه رنگ مشکی، قهوه ای و یشمی تولید می شود. و در سه سایز پسرانه (۳۲- ۳۵). بچه گانه (۲۶- ۳۱). نقلی (۲۲- ۲۵) موجود می باشد. این صندل در داخل ایران تولید می شود.

نحوه سفارش برای فروشگاه های داخل ایران

برای سفارش این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید. نحوه سفارش بدین صورت هست که انواع صندل ها را با قیمت به شما معرفی می کنند. پس از انتخاب محصول، فاکتور را برای شما ارسال می کنند وسفارش را به آدرس گیرنده می فرستند.

نحوه سفارش برای مشتریان خارج از کشور

برای سفارش و خرید از شرکت اسلیپریو کافی است با کارشناسان فروش تماس بگیرید. نحوه سفارش بدین صورت هست که کارشناسان تمام محصولات موجود را خدمت شما معرفی می کنند. و قیمت ها را اعلام می کنند. اگر تعداد سفارشات بالا باشد، نیاز به عقد قرارداد می باشد. با شما جلسه حضوری را هماهنگ می کنند و قیمت ها و تعداد ارسال در هر تایم و زمان ارسال در قرارداد مشخص می شود. این مراحل به صورت غیر حضوری هم امکان پذیر می باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید